Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. június 15., szerda

Póló mintám :)

Hali!
A Facebook oldalon egy ideje nem volt képregény, mert egy komolyabb megrendelésem volt, ami teljesen spontán jött. A kedves megrendelő egy Facebook csoportban talált rám és el is kezdtem az alkotást. Ami elég hosszadalmasra sikeredett, mert igyekeztem a legjobbat kihozni magamból.
Egy barátjának készült ez a vicces kép a születésnapjára. :)

A vázlat:

Itt már megvoltak a figurák és az autó, de a hátteret épp, hogy elkezdtem.



És a végleges verzió, ami a pólóra került:
Büszke vagyok magamra, mert nagyon sokat dolgoztam vele és tényleg nagyon igyekeztem 110%-ot nyújtani. 

A megrendelő volt olyan kedves és elküldte nekem, hogy hogyan néz ki a pólón a minta:


Végül még egy gyors 74-es számot is csináltam neki, szóval azt is megmutatom. A Speed Park felirat nem az én munkám! 

Nézzetek be a Facebook oldalukra és a weboldalukra is. :)
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések