Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2020. október 8., csütörtök

Gloomtober2020: 5-8 nap

Sziasztok!
Eddig jól haladok a Gloomtoberrel, minden este előre megrajzolom a másnapi adagot. Büszke vagyok magamra, mert ilyen sokáig egy huzamba nem tudtam végig csinálni az ilyen art challengeket. Általában 2-3 nap után feladtam, de most eljutottam egészen a 8. napig és nem is szeretnék megállni, egészen a 31-ig.
Tehát az elmúlt napok rajzai:

5.nap:Tea

6.nap:Ghost-szellem:(Lou Li Rong szobra alapján)

7.nap:Tarot

8.nap:Horns-szarvak:



A Gloomtober többi darabját az alábbi képre kattintva érhetitek el:

Ennyi lettem volna mára, 4 nap múlva remélem ismét hozom a friss rajzokat.
Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések