Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2020. október 20., kedd

Gloomtober2020: 13-16 nap

Sziasztok!
Nem maradtam el a Gloomtoberrel, csak a blogra nem tettem még ki az elmúlt napok rajzait. De ezt most pótolván itt a 13-16 nap termése:

13.nap:Smoke-füst

14.nap:Church-templom
A Sagrada Familia alapján.


 15.nap: Crystals-kristályok


16.nap:Eyes-szemek


Tudom, ez az eresztés most nem lett a legjobb, de elég sok problémám van. Ezek ellenére is igyekszem minden nap rajzolni, bár a 16. és 17. napot egyben pótoltam be tegnap előtt. De legalább bepótoltam és most újra sikerült egyenesbe hozni a dolgot, így már elkészítettem a másnapi témát is.

A Gloomtoberes alkotásaimat egy csomóban megnézheted az alábbi képre kattintva:

 


Ennyi lettem volna mára, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések