Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2020. március 13., péntek

Artblock vége

Sziasztok!

Egy hónap kihagyás után újra itt vagyok. A február szörnyű volt, nagyon magam alatt voltam és évek óta nem volt már ilyen masszív artblockom. Semmit nem rajzoltam konkrétan január óta. Most kaptam egy felkérést egy falfestéshez, a jövő héten megyek elvileg, szóval remélem arról majd tudok posztolni. Egyelőre csak a képregényeimhez tértem vissza, Retard Művekre december óta nem rajzoltam új képregényt. Siralmas... :S De végre megtört a jég, és holnap fogom közzétenni Facebookon, de itt most "megcsodálhatjátok", hogy hozzak is valami rajzot:



A Himitsu képregénnyel úgy állok, hogy 14 oldalnak ki van húzva a kontúrja, már "csak" árnyékolni, raszterezni, feliratozni kell őket és megrajzolni az utolsó 2-3 oldalt. Nagyon elhúzódott a 3. fejezet, sajnos a magánéletem már 2 éve romokban van és néha nehezen tudom csak magamat bármire is rávenni. Pedig annyi ötletem lenne...! Na, de most visszatért belém az élet, még annak ellenére is, hogy ma bezárták az egyetemet. Nem örülök neki, mert szeretek odajárni és most elvették a munkámat... :S
Itt egy kis meglepi screenshot a 3. fejezet kész oldalairól:


Remélem minden kedves olvasóm jól van, és jól is lesz.
Kitartás mindenkinek ebben a zűrzavaros időszakban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések