Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2020. január 28., kedd

Gekkós megrendelések

Hali!
Végre ezzel is készen lettem. Egy kanadai lány 4 hüllőjét kellett megrajzolnom. Kicsit fura volt, hogy a karácsonyi commissionomre most reagált, de azt mondta neki kifejezetten ezek a hógömbös dolgok kellenek, szóval úgy is csináltam. Kicsit nehéz volt tartani a tempót a vizsgák mellett és még a Himitsu képregényt is rajzolgattam emellett, de legalább nem jövök ki a gyakorlatból. xD
Íme a kész munkák:

Dallas tavaly elpusztult, de a gazdája szeretett volna róla egy ilyen rajzot. Még sosem csináltam szakállas agámáról rajzot, de nagyon élveztem. R.I.P. Dallas :(


Tigger a legcukibb gekkója a lánynak, igazán nagy szemei vannak. :3


 Chomper az a gekkó, akinek mindig fura feje van. xD

 Peaches egy nagyon kövér gekkó. 
Sosem láttam még olyan gekkót, akinek ekkora tokája van..



Na, ennyi lettem volna mára, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések