Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. augusztus 15., csütörtök

Portrék akvarellel-megrendelés

Halihó!

Ismét volt egy megrendelésem, de ezúttal nem hüllőkkel kapcsolatban. (Az is lesz még, úgy tűnik nem áldozott le a gekkós commissionömnek :D)
A szomszéd asszonyom kért fel rá, hogy fessem meg neki ezt a képet, ugyanis a festményen szereplők lagzijába készülnek most szombaton. Kicsit körülményesen sikerült megszereznem róluk a képet, ami referenciaként szolgált a festményhez, de végül időben sikerül befejezni. Tegnap este készen is lettem vele, igaz, hogy végül kisebb méretben készítettem el. Portréban nem vagyok olyan jó, szóval nem mertem a nagyobb kerethez igazítani a rajzot, mert mi lesz, ha nem tetszik neki és visszamondja a megrendelést? Volt már egyszer, évekkel ezelőtt erre példa. Mondjuk akkor kicsit ki is égtem a dolgon. Egy menyasszonyi képről kellett megfestenem a portrékat, és a menyasszony...hát, nem szépítem, volt vagy 120 kiló. A megrendelőnek nem tetszett a kész kép, mert az ara arca olyan kövérnek tűnt rajta... Hát.. ja... Egy 120 kilós nőt nem fogok topmodellként megfesteni. Na, mindegy. Csak ezt annyira a szívemre vettem, hogy azóta nem is készítettem akvarell portrét megrendelésre.
Most is félek odaadni a képet, az önbizalmam nincs az egekben :'D.
Hoztam azért pár pillanatképet a készítés folyamatáról:

A kedvenc akvarell ecsetceruzáimmal dolgoztam, amiket majdnem pontosan egy éve szereztem be Kínából nagyon olcsón. :) Tökéletesen működnek és nem kell folyton mártogatni és kimosni az ecsetet egy-egy szín után. A víz adagolás is jobban megoldható. Nagyon praktikus kis cucc, igazán szeretem.^^

Azért haladok balról jobbra, mert így ésszerű egy jobb kezesnek. :D
Nagyon élveztem a festést, rég csináltam már. Ceruzával is rámentem a
képre,ezzel pontosítva bizonyos részeket.


A kész festmény:
A lány nem hasonlít annyira az eredetire. :S Ami fura, mert általában
a fiúkat szoktam elrontani, de most fordítva történt. Nem vagyok
elégedett vele, de ez van. Nincs már időm újat kezdeni és nem is akarok.
Még mindig tartok a visszamondás lehetőségétől és akkor egy csomó időt és
anyagot beleöltem egy olyan ajándékba, ami nem éri el a célját.

Remélem azért tetszeni fog a szomszédnak és átveszi a képet. A festéssel magával meg vagyok elégedve, csak a lány arca nem tetszik.Pénteken vagy szombaton kiderül a kép sorsa. ^^"
A következő bejegyzésben meg is írom mi lett vele.

Addig is pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések