Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. augusztus 8., csütörtök

Júliusi gekkó parádé befejező rajzai

Sziasztok!
A júliusom nagy része a gekkós megrendeléseim körül forgott. Az utolsó megrendelést nem is mutattam még nektek: lány portréja a két gekkójával. Egy amerikai lány egyébként, ahogy kivettem a szavaiból még elég fiatal(kb. 16-17 évesnek saccolom) . Jó móka volt rajzolni, főleg a színes haját, a gekkókat pedig alapból imádom csinálni. :) Ilyen lett a végeredmény, tetszett neki:

A másik gekkós rajzom pedig a saját kis sárkányomat ábrázolja. Ezt csak úgy rajzoltam. Nagyon régóta nem alkottam semmilyen tradicionális technikával. Régen szinte csak grafittal rajzoltam, de azóta elég sokat változtam. Jól esett ezt a kis A/5-ös firkát megcsinálni.

Ennyi lettem volna mára, csak még lógtam ezekkel a rajzokkal.
Most a képregényem következő fejezetén dolgozom, de mellette egy  meglepetéssel is készülök. Remélem nemsokára meg is tudom mutatni.

Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések