Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. szeptember 28., péntek

Így készült: Leander Rising- Két világ közt illusztráció

Üdv!

Ma egy illusztrációt hoztam nektek. Imádom Leander zenéit és a  Két világ közt c. dala az egyik kedvencem. Egy nagyon régi skiccemet vettem alapul és készítettem el ezt a rajzot Himitsuról.
A szokásos tusozás, csak most kivételesen A/4-es méretben dolgoztam. Szeretnék visszaszokni a nagyobb méretekhez, mert nagyon ráálltam az A/5-re és ez nem jó. Szóval lássuk is a mai rajzot:

Itt már elkezdtem kihúzni a körvonalakat tussal.


A teljes körvonalazás:

És a kész rajz:
A fehér pöttyök(csillagok) fehér akrillal lettek felfestve.

Mellékelem a dalszöveget és a dalt is:
Leander Rising-Két világ közt
"Te vagy az otthonom
A közeledő égbolton,
Végtelen torony
A horizonton. 

Két világ közt, én haldoklom és élek.
Két világ közt, ha szemedbe nézek érzem,
Minden könnyem elsirtam már.
Ne nezz rám, én mindent,
Én mindent kimondtam már.

Bárhol jártam hazatértem,
Vártál rám, én megbékéltem.
Tudod nem változom,
Ilyen vagyok és maradok.
Én megprobáltam köztük élni,
Többe nem a fényben élni.
Nem én vagyok, s többe nem is akarom.

Én látlak, árnyak, tudom megtalállak.
A félelem beszél, mikor kialszik a fény.

Széllel szembe biztál bennem.
Oly nehéz, túl nehéz
Gyökerek nélkul fának lenni,
Ágak nélkül égig érni.

Hazudtam, te hittél nekem,
Megbánás, nem az erényem,
Tudom nem változom,
Ilyen vagyok, voltam és maradok.
Rejtsél el , ők rám vadásznak,
Vigyázz rám, ők tovább állnak,
Nem én vagyok, s többé nem is akarom.

Én látlak, árnyak, tudom megtalállak.
A félelem beszél, mikor kialszik a fény.

Nem adom fel, nem amig látsz,
Életben tart, hogy valahol vársz.
Hiába kérlek, többe ne engedj el,
Tudod , hogy mennem kell.


Fényből jöttem, fénybe vágyom,
Kerestek majd, de nem találtok.

Én megprobáltam köztuk élni,
Többe nem a fénybe nézni.
Nem én vagyok, s többe nem is akarom
Én látlak, árnyak, tudom megtalállak.
A félelem beszél, mikor kialszik a fény."




Ennyi voltam mára. Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések