Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. augusztus 22., szerda

Így készült:chibi Wiliem digitálisan

Hali!

Wiliem megkért, hogy rajzoljam le őt chibi formában színesen, mert egy hirdetéshez szeretné felhasználni a képemet.Tegnap hamar összedobtam a rajzot, nem lett a legrészletesebb, de nem is kellett most túlzásokba esni. Erről a kis egyszerű rajzról hozok egy rövid bejegyzést.

Természetesen a vázolással kezdtem. Évek óta zöldet használok vázoló színnek, nem tudom, hogy miért. De már fura lenne, ha váltanék. Egyszerűen ezt szoktam meg.


 Ezután jöhetett a körvonalazás. Azért nem vágtam ki a képeket, mert így akinek szükséges, az láthatja az ecsetbeállításaimat a Paint tool Sai-ban.

Egy következő réteggel felvittem az alapszíneket.Általában minden képemhez ugyan azokat az alapokat használom és majd az árnyékolásnál térek el a sablon színektől.

 Az árnyékolásnál külön réteget kap a bőr, haj, ruha. Ezeket is sok-sok rétegben viszem fel, amiket később egyesítek. Színezni a Brush-sal és InkPennel szoktam.

Végül feltettem egy kis textúrát a hajra és a nadrágra, a körvonalakat átszíneztem és kapott egy nagyon kis egyszerű hátteret. Többet igazából nem tudok róla mondani, tényleg nem egy nagy szám, de gondoltam megosztom veletek, hátha unjátok már a babákat. xD 

Íme a kész kép:

Ennyi voltam mára.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések