Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. július 18., hétfő

Kutya festés #2

Sziasztok! :D

Ma egy megrendelésre kért kutyust festettem akrillal. Ő a második a háromból. Az előző kutyiról is volt fent bejegyzés, így úgy döntöttem, hogy a másik 2-ről is lesz. Kicsit sok idő telt el a két festmény között, de a rendelő türelmes és nem igazán érdekli az idő múlása, szóval akkor csinálgatom, amikor időm és kedvem van. Ami nagyon szuper, hisz 3 db fehér kutyát megfesteni olykor kicsit monotonnak tűnik. Ezt most kifejezetten élveztem és elég hamar készen is lett, igaz, a bajszát le kell majd szednem, mert a megrendelőnek bajusz nélkül jön be, de nekem oly' mindegy, nem nagy kunszt eltüntetni. :)
Szerintem festő szempontból sokkal jobb lett, mint az előző, igaz, vissza kellett rázódnom a festésbe, mert elég grafikus hajlamú vagyok és a jó ég se tudja mikor pingáltam utoljára fedőfestékkel és az is hozzá tartozik, hogy segítséget is kértem, mert szeretnék jó munkát kiadni a kezemből, így egy csoportban segítettek, hogy mikre ügyeljek legközelebb és most igyekeztem megfogadni és észben tartani minden tanácsot.
Na, de lássuk is a medvét, azaz kutyát:

Nagy méretért katt a képekre!
Először az alapot festettem meg, ezt hagytam megszáradni( addig elugrottam a boltba xD) ezután adtam a kutyának egy kicsikét rózsaszínes, barnás fehéres színt.
 



Elkezdtem felvinni a sötétebb árnyalatokat, kapott egy csomó színt és megint túlzásba estem a színek terén, mint mindig. xD

Kicsit visszább fogtam a színeket, elkezdtem visszafehéríteni és világostíani a képet. 


 Itt már majdnem teljesen kész, csak pár dolog hiányzik (és alul betrollkodott a Nap, utána el is tűnt a felhők mögött. A kis sunyi >>)

És a kész kép(scannelt verzió). Majd a bajuszka szépen elpárolog, ha csinálom a 3.-at is. 

Néhány adat:
Méret: A/4
Lap: akvarell
Technika: színes, akril festékkel
Elkészítési idő: kb. 3,5-4 óra

Ha szeretnél hasonló állatos képet tőlem, akkor nézz be a Rendelj! menüpontba. :)
Hamarosan jön az utolsó ilyen kutyus is, bár addig lehet máshoz is kedvet kapok, nálam nem lehet tudni.

Páá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések