Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. július 1., péntek

Hogyan készült: digitális színezés-Risa-

Hali!
Egy nagyobb szünet után ismét itt vagyok. Kicsit húzós volt az elmúlt 1-2 hét. Ugyanis végre leérettségiztem és 28-án voltam az egyetemen felvételizni is. Elég jól ment, 100/100 pontos lett a rajzom. Remélem szeptembertől én is a rajz tanárok útjára léphetek. Meg persze az infó tanárokéra is, hisz az infó lesz a 2. szakom. :)
Közben a Facebook oldal is szépen halad, ma megalkottam a 30. retard képregényt és a 2500+ like-ot is elérte az oldal. Ennek megünneplésére csináltam egy kis köszönetnyilvánítós rajzot Risáról, azaz jómagamról és úgy gondoltam, hogy  nagy vonalakban bemutatom, hogy miként készült. :)

Nagy méretért kattints a képekre! :)
Először is egy gyors skicc, ami borzalmas és creepy is egyszerre xD. Második lépésben kihúztam a körvonalakat. 


Utána felkerültek az alapszínek és a háttér, majd a bőr és az arc is ki lett dolgozva.


 Elkészítettem a hajat és a ruha brush is felkerült. Végül jöhettek a csúcsfények, a pirulás és egyéb kis simítások.


Került az arcra és a nyakra némi színes vonalazás is, mert ettől igazán RM stílusú a rajz :D 


Végül Photoshopban pakoltam rá egy kis extra rózsaszín giccses brusht és jöhetett a szöveg, no meg a bubi. Ilyen lett a kész kép:
Nekem annyira nem tetszik, a szeme kicsit fura lett, de legközelebb erre is jobban odafigyelek. Jó lecke volt és persze élveztem is csinálni.  ^^

Ennyi lettem volna mára, pá! :D

Ja és u.i.: légyszi, egyik rajzot se használjátok fel, mind saját tulajdon! Köszi :* :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések