Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. május 12., csütörtök

Újra cosplayben? :D

Sziasztok!

Ma egy régi cosplayemen ügyködtem, igazából ez a legelső cp-m. Igaz, azóta nem sok volt ilyen olyan okok miatt egy időre felhagytam a cp készítésével. De rá kellett jönnöm, hogy nagyon hiányzik :( Ezt a jelmezt még a 2014-es Oszakéra készítettem. Ha most csinálnám, akkor már nem ezekből az anyagokból és nem így készíteném el, de a barátom kitalálta, hogy menjünk el szombaton a PlayIT debreceni rendezvényre és addig semmi újjal nem tudok előállni, hisz van egy Konan, esetleg Itachi és Dead Master cp-m, vagy talán sima neko, de az inkább az anime conocra való. Nem vagyok nagy gémer, igazából semmivel nem játszom. Viszont ő szeretne menni, nekem meg annyira cosplayezhetnékem van már T_T De mivel pár nappal előtte találta ki a drága, így aztán maradt a Dead Master, mert ez legalább néz is ki valahogy :'D
Viszont ezzel a cp-vel van egy kis gebasz: az Oszakén eltörték a szárnyaim, mert persze nem kell a másikra figyelni, így folyton nekem jöttek. Ráadásul a kasza is kettéreccsent, nem sok minden tartotta össze a pengét. Így soha többé nem vittem conra ezt a jelmezt és betettem porosodni a sarokba, a tartozékokat meg fel a szekrény tetejére. Pedig a 2014-es Oszakén közönség kedvence díjas lettem vele. :/ ♥
Ma elővettem mindent, örültem, hogy 2 év alatt nem híztam ki semmit és neki láttam a kasza és a szárny javításának. A kaszát először ragasztó szalaggal körbe tekertem a sérült részen, majd csirizt főztem és papírmaséval újra bevontam a kérdéses területet. Kb. 2-3 réteg papírmasé került rá és utána a szárnyat is áttekertem papírmaséval, hátha most nem teszik annyira tönkre :/
A kaszát megszárítottam és átfestettem fekete és szürke temperával. Annyira nem is feltűnő a javítás, főleg, ha teljesen megszárad.
Már csak a parókát kell kicsit átfésülni és a szárnyakat befesteni. :)

Mutatok pár munka folyamatot:

/Nagy méretért katt a képekre! :)/
A szobám romokba xD Csiriz, papírok mindenhol
és jól látható a sérült rész. 

Így néz most ki felújítva, még száradóban :)



A szárny még papírmaséval bevont állapotban. Nehezen szárad
ez a vacak :/

És így nézett ki 2 éve teljes pompájában rajtam a Dead Master cosplay:



Dead Master igazából a Black Rock Shooter című anime egyik főszereplője, jellemre tényleg olyan, mint én. Igaz, a PlayIT egy gamer találkozó és barátnőm is mondta, hogy anime cp-k nem nagyon szoktak lenni, de a BRS-ből van vmi ismeretlen játék, szóval azért valamennyire oda fogok illeni és őszintén szólva nem érdekel ki mit mond, jól akarom érezni magam és átélni a cosplayezés élményét újra. :3
Ha érdekel benneteket, akkor majd hozhatok képeket vagy beszámolót a PlayIT-ről. :)

Na, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések