Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2022. július 30., szombat

Még élek

 Sziasztok!

Nehéz hónapok vannak mögöttem és találtam munkát is, úgyhogy nem nagyon volt se időm, se kedvem rajzolni. Most szabin vagyok, úgyhogy kicsit megerőltettem magam. Volt egy tetoválásterv megrendelésem még júniusban, elég különleges volt és nem volt egyszerű összehozni. A megrendelő arra kért, hogy a Lopott idő c. filmből rajzoljam meg az ablakot és előtte őt magát a fiatalabb és idősebb énjei találkozásakor. Hát egy párszor átrajzoltam, az tuti. xD De elkészült, tetszett neki és már fel is varratta. Annyira megtetszett neki, hogy már a következőt tervezem.



Emellett TikTokra mindig rakok fel pár kis szösszenetet, ezekre igyekszem mindig időt szakítani, habár a múlt héten nem sikerült. Eléggé kaotikus hetem volt, egy kreatív táborban festek, rajzolok a gyerekekkel és a mostani gyerekek nem voltak könnyű esetek, baromira lefárasztottak és még 8 órában kint rohadtam a 40 fokban, ezután még várt rám hazafelé egy troli és egy busz út, ahol szintén ropogósra sültem. Úgyhogy nem győztem magam kialudni, de egyébként szeretem csinálni, csak néha nem könnyű.

Elkezdtem egy angol nyelvű projekten is dolgozni. A blogból tudjátok, hogy nagy Raid: Shadow Legends fan vagyok. Rengeteg hős van a játékban és tök jó kis sztorikat lehet belőlük kihozni, úgyhogy most heti rendszerességgel jelenik majd meg egy-egy ilyen képregény oldal Telerian Tales néven. Nagy örömömre néhány nagyobb streamer már jelzett is a képregényeimre, hogy tetszik nekik, úgyhogy most ez tart lázban. Újabb fanart versenyre is neveztem és a kis szabimon annyira belemerültem a rajzolásba, hogy már 2 hétre előre megrajzoltam az oldalakat.
Íme a már kiadott 2 oldal. Az első csak szösszenet, a második pedig a versenyre készült.


Úgyhogy végülis elég sokat ügyködtem, fel se tűnt, hogy ennyi minden összegyűlt az elmúlt hónapokban. Igyekszem a blogot is életben tartani, de nem mindig vagyok olyan hangulatban. Nehéz minden és most a rezsi emelkedés, a gazdasági válság és az állandó családi drámák sem könnyítik meg, hogy feldolgozzam a történteket. De igyekszem.

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések