Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2021. október 29., péntek

Egy tacsi naplója 3. oldal

 Sziasztok!

Elkészült az új oldal a tacsis képregényemhez. Közben befutott egy megrendelés is, de lusta vagyok elkezdeni, pedig amúgy tök jó lenne, csak most kicsit besűrűsödött a programom a hétvégére. Még vasárnap tököt is akarunk faragni a párommal. Ez már kb.6 éves hagyomány nálunk. Majd azokról is hozok képet. Ideje lenne designt is cserélni a blogon, mert már vagy 1,5 éve tuti ez van fent. xD Tele vagyok beadandókkal is, meg rengeteget kéne tanulnom, de azért próbálok alkotni is a sok minden mellett, mert az a 2 hónapos artblock eléggé megviselt.

 

Egyébként neveztem a Raid: Shadow Legends nevű játék Facebook oldalán lévő halloweeni smink és kosztüm versenyre. Itt lehetett Photoshopolni is a képet, szóval nem sajnáltam. xD  Karakter: Shipi the lost bride.

A karakter:

 

Ennyi lettem volna mára, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések