Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2020. július 3., péntek

Adj erőt! pályázatra készült képregényem

Sziasztok!

Mint írtam, újabb pályázatra készült munkámat mutathatom meg nektek. Természetesen semmilyen helyezést nem értem el vele, konkrétan nem is zsűrizték a beérkezett rajzokat, csak az írók kaptak helyezéseket. Lehet, hogy túl kevés volt a rajz, de akkor legalább szólhattak volna,  hogy bocsi, de nem tudjuk értékelni a munkád, mert kevés pályamunka érkezett. Na, mindegy. Már megszoktam, hogy soha nem nyerek semmit a rajzaimmal. xD Pedig erre büszke voltam, mert ki mertem fejezni ezt a dolgot és elmesélni képregény formájában az engem ért tragédiát. 
Minden esetre arra jó, hogy felhívjam vele a figyelmet az önvizsgálat fontosságára. Szóval vigyázzatok magatokra és figyeljetek oda másokra is! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések