Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2020. április 21., kedd

Pillangós önarckép akvarellel

Sziasztok!
Két beadandó között volt egy kis időm és megfestettem ezt az évek óta tervezgetett képet. Igazából nem volt olyan nagy munka, mint hittem, csak egy fél napom ment el rá. xD
Eleinte véresebbre terveztem, de mivel már vörös a hajam, így nagyon sok lett volna a vörös színből, így nem lett végül véres a kép, de szerintem így jobb is.
Hoztam néhány folyamatképet is:


 Tudom, a kezet elrontottam, nagyra sikerült. :S


Így nézett ki majdnem kész állapotban, a pillangók előtt:

Így készültek a pillangók. Minden egyes lepkét kézzel festettem meg. A hatodiknál mondtam azt, hogy ennyi elég volt. xD Ezzel majdnem annyi idő ment el, mint magával a portréval. De egyébként szerettem festeni a lepkéket, imádom az anilines akvarell színeit. Gyönyörűen vissza tudja adni az azúrlepke élénk kékjét.



Miután megszáradtak a pillangók, felragasztottam őket a képre. Az egyiknek levágtam a fél szárnyát, és a sebre tettem. Remélem így sikerült vele elérnem azt a hatást, mintha belőlem mászna ki. Végül csak öt pillangót ragasztottam fel. A képet kivételesen beletettem egy keretbe, aminek sikeresen eltörtem az üvegét még néhány hónappal ezelőtt. xD

 Íme a kész kép:


Ennyi lettem volna mára, remélem még tudok festegetni. Nagyon rég nem festettem és rettenetesen hiányzott.
Vigyázzatok magatokra!
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések