Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. március 20., szerda

Így készült: Leara, csillámos filctollal

Üdv!
Nemrég megleptem magam egy új színes ceruza készlettel és egyből ki is próbáltam. Rég volt már színes rajz, szóval ideje volt kicsit váltani. Még vagy 2-3 éve vettem egy csillámos filctoll készletet és eddig nem sokat használtam. De most úgy gondoltam, hogy Learához megfelelő lesz, hiszen ő maga is a csillámszarvúak fajába tartozik a képregényem világában.
Lássuk is, hogy miként készült.
A vázlat és a tussal kihúzott körvonalak:
Először mindig a bőrrel kezdem, azt valamiért nagyon szeretem színezni.


 Itt már csak a háttér hiányzott.

Végül a hátteret és a szarvai között lévő csillagot színeztem ki a csillámos filctollal.
A haja és a szeme is kapott apró, fehér akril pöttyöket. 

Itt van róla egy videó, hogy mégis milyen a csillámos filc hatása:






Ennyi lettem volna mára. 
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések