Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. február 22., péntek

Így készült: Karasu digitálisan

Yo!
Ma egy egyszerű kis digitális rajzomat hoztam el nektek. Karasu egy 6 éves karakterem. Eleinte varjú istenként gondoltam rá, de végül tengunak soroltam be. Egy régi történetem főszereplője, akit talán egyszer képregény formájában is megrajzolok. (Valószínűleg a nem létező nyugdíjas éveim alatt. xD)
Mostanában sok youkaiokkal foglalkozó animét néztem és eszembe jutott, hogy nekem van egy ilyen karakterem. Vagy is több, de most Karasura került a sor. Rég nem rajzoltam már animés stílusban, bár az orrát meghagytam a saját stílusomban. Kicsit vegyítettem a kettőt. A bejegyzés végén ott lesz a 6 évvel ezelőtti rajzom is róla. Na, de lássuk, hogyan készült-nagy vonalakban-.

Természetesen a skiccem megint csúnya, de ezt már megszokhattátok. xD Most több színnel vázoltam, mert kicsit kusza lett volna kihámozni még nekem is ezt a vonalrengeteget.


 Itt már azért kivehetőbbek a dolgok. XD

 A tónusozást most Photoshopban csináltam. Ne kérdezzétek miért, ehhez volt most kedvem. 

Eskü a tengu maszk lett a legjobb az egész rajzon. xD

 És a kész rajz. A  szárnya nem tetszik, de már így hagytam, ez most így sikerült. Vissza kell még rázódnom ebbe a stílusba. Elhanyagoltam a fantasy karaktereimet. :( Túl sok dolgot csinálok egyszerre és egymás rovására mennek. :'D Igen, azok a vörös szemek kellettek. ><'


A 6 évvel ezelőtti rajzom. Itt még elég más stílusban rajzoltam és ez persze tussal készült.
De azt hiszem túlságosan szögletesek voltak a vonalaim, kicsit finomodott a vonalkezelésem és az arányok is jobbak. Szegény csávónak lecsúszott a szája az állára. :'D

Most nagyon ihletett vagyok, legközelebb egy színes digi rajzot hozok. Nem sokára jelentkezem.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések