Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. november 1., csütörtök

Sulis project: Nick Cave-Stagger Lee illusztráció

Ahoy!

Végre kész lettem az egyik rajzos tárgyam félévi munkájával. Biztos lesz még ebben az 5 hétben más meló is, de egyelőre ez volt a nagy része. A tanár adta nekem ezt a dalt és nekem valamilyen formában illusztrálnom kellett. Így hát természetesen a képregényes stílust választottam, csak tradicionálisan dolgoztam, mert persze a suliban nincsenek digitalizáló rajztáblák és nem akartam az enyémet elcipelni. Igaz, hogy 6 éves, de attól még szeretem és nagyon féltem. Szóval ezért választottam a tust és az A/5-ös méretet. Végül 7 oldalban sikerült összehozni a történetet. Igaz, hogy 1-2 részt még ki lehetett volna emelni, de még emellett 16 tantárgyam van. Szinte élni nincs időm, reggeltől estig óráim vannak, örültem, hogy sikerült elkészülnöm vele időben.
Eleinte nem tetszett a dal, de maga a történet könnyen illusztrálható volt. Mire befejeztem teljesen a szívemhez nőtt a dal is. :)
A lefűzéstől kicsit tartottam, eddig egy képregényemet fűztem le, de az nem sült el valami jól. Itt már jobban vigyáztam. Minden oldalhoz kivágtam plusz 4 cm-es papír csíkokat, azokat félbe hajtottam és a felező vonalig ráragasztottam a rajzok hátuljára. A kimaradt 2 cm-es csíkokat összeragasztottam és így egy kis füzetet kaptam. A rajzok hátuljára került a kinyomtatott szövegrészlet.
A borító fekete fotó kartonból készült ugyan ezzel a lefűzési technikával.
A netre úgy tettem fel a képeket, hogy mellé tettem a hozzátartozó szövegrészletet.

Nagyobb méretért katt a képekre:








Itt egy videó is az összefűzött képregényről:



Elvileg ki lesz állítva, de csinálni fogok egy másolatot, mert nem akarom, hogy az emberek összetaperolják a rajzaimat. Majd a másolatok lesznek kitéve.

Ennyi lettem volna mára.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések