Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. február 5., hétfő

Színes ceruza teszt: Edward Elric fanart

Halihó!

Nemrégiben kaptam egy 24 db-os színes ceruza készletet és természetesen azonnal kipróbáltam. Régóta szerettem volna egy másik szettet, ugyanis amiket eddig használtam azok Faber Castell akvarell ceruzák voltak. Ezeket szárazon, sima ceruzaként alkalmaztam. Nagyon szép színeik vannak, csak kicsit zsírosak és nem mindig fedik olyan szépen egymást a rétegek. Emiatt szerettem volna beújítani a cerka készletemet. Egy egyszerű KOH-I-NOOR szettre esett a választásom. Mindig is ez a két fajta ceruzám volt. Igaz, hogy nem egy felső kategória, de sosem csalódtam még bennük és szerintem jó ár-érték arányban vannak. Ezt a 24 db-os készletet 990 Ft-ért vettem, ami nagyon olcsó.
Na, de mutatok néhány fázisképet is:

A skicc:


 Tussal áthúztam a vonalakat. Sajnos a szeme alatt túlfolyt a tus, így ügyeskednem kellett, hogy később ne látszódjon. Sajnos csak sima műszaki rajzlapra dolgoztam, így a
sniccerrel kikaparós módszer nem vált be(persze megpróbáltam de kilyukadt a lap :'D),
mivel nem volt elég vastag ehhez a dipa. A lyukat végül nagyjából befedtem egy kis
hibajavítós fehér akrillal. Ezt ne csináljátok utánam, a lap megerőszakolása bűncselekmény! ><'

Végül úgy döntöttem, hogy egy vércsíkkal elfedem ezt a kis hibát. Így már azért
nem is olyan vészes. ^^"

 És egy utolsó fáziskép:

A kész rajz. Sajnos a scannerem megöli a munkáim színét, hiába próbálok
 Photoshopban egy kicsit alakítani rajta...


Ez pedig egy korábbi rajzom, ahol nem használtam körvonalakat és látszik, hogy 
akvarell ceruzával van készítve. A scannelt változaton úgy fest,
mintha zsírkrétával csináltam volna. 

Összességében elégedett vagyok a KOH-I-NOOR készlettel, bár a vörös lehetne kicsit erőteljesebb, de megoldottam annyival, hogy átmentem rajta vörös akvarell ceruzával. Ezt leszámítva  megérte az árát, a színek szépek és élénkek, jól fednek. Bár egy árnyalattal lehetne puhább is, de egyébként jó befektetésnek találom.

Ma elkezdődött a félévem a suliban, de igyekszem posztolni és ha lesz valami érdekesebb projekt, akkor azt is megosztani.

Addig is pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések