Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. február 25., szombat

Yuuko Kanoe fanart

Hali!

Mint azt korábban ígértem, most egy festménnyel jelentkezem. Neveztem az Oszake beküldős rajzversenyére és ma végre elkészítettem rá a munkám. A téma lehetett a fotó vagy a szellem. Én az utóbbit választottam. Yuukot rajzoltam le a Dusk Maiden of Amnesia című animéből, aki ugye elve egy szellem és a képemen a saját koponyáját tartja a kezében. Lehet, hogy valakinek kicsit morbid a téma, de alapvetően ilyen morbid a stílusom, ami nyilván a Retard Műveknél nem jelenik meg, így a hozzám nem szokottak valószínűleg csak nézegetni fognak. :"D
No, de mutatom is, hogy készült:

Először is felvázoltam a képemet egy A/4-es akvarell lapra.



 Ezután tussal kihúztam a körvonalakat.


Kezdődhetett is a legjobb része: a festés! :D Én anilines akvarellt használok, ezért ilyen szép élénkek a színei, ami száradás után is megmarad. :D Itt még csak Yuukora koncentráltam.


Itt már van ruha és adtam egy alapszínt a koponyának.


A koponya és a lepke is kidolgozásra kerültek és már csak a háttér hiányzott. :)


Végül a kész, bescannelt kép. :D 
Kicsit rádolgoztam itt-ott színes ceruzával (pl. levelek, Yuuko nyaka és haja stb.)


Nos, nem igazán a verseny miatt készítettem, mert soha nem érek el helyezést sehol, inkább jól esett végre kicsit az elborult stílusomban is alkotni valamit. :) Egyébként Wiliemmel ott leszünk az Oszakén, valószínűleg cosplayben(bár még nem tudjuk pontosan, hogy miben xD).

Ennyi lettem volna mára.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések