Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. november 6., vasárnap

Kindred cosplay: maszkok és a ruhák

Hali!

Mióta nem írtam egészen sokat haladtam a cp-vel. Ma végre sikerült befejezni a ruhákat és minden egyéb apróságot is, már csak az íj maradt hátra, ami majd egy külön bejegyzést is kapni fog. :)
Szerda este óta minden egyes nap hajnali 2-3-ig csináltam a kiegészítőket és a maszkokat. Suli után eléggé fárasztó volt, de igazából nagyon élveztem csinálni. Jó stresszoldó. :)
A maszkokat Diesel videója alapján csináltam.




Fullbody-s képek:


 Néhány közelebbi kép a kiegészítőkről:


Ezt Wiliem csinálta. Ő hajtogatta és festette be a
karmokat. Ezzel telt a szombat éjszakánk xD
Én meg mellette csináltam a többi cuccot. :)


Végül egy turiban találtam egy fehér szőrös pulcsit,
azt áldoztam fel a bárányhoz. A fülek és a ruhák akrillal vannak
befestve. :)
Ennyi lettem volna mára, hisz beszéltek helyettem a képek.
Az íjról is hamarosan lesz bejegyzés. Addig is pááá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések